נמשך מאבק הסוכנים בגל ההשמצות של ביטוח ישיר נגד הסוכנים בכל דרך חוקית.
לא רק השמצות כי אם גם הטעייה לכאורה של הציבור תוך שימוש בשני מותגים שונים
המקושרים לאותן מוקדניות שירות ואותם מנהלים ובעלים.
קצת על כך בחלקי כתבות הפרסום שלהלן המדברות בעד עצמן וטוב יהיה אם יפנים הלקוח
התמים את האמת שמאחורי אותם פרסומים.
הכתבות הנ"ל הופצו ומופצות ע"י לשכת סוכני הביטוח בישראל כחלק מהמאבק
בהשמצות "הלא מכובדות" בלשון המעטה.
כסוכני ביטוח אמפטיים לצרכי הלקוח ומצוקותיו, רגישים למצבו ומחויבים לטובתו -
המשכימים מדי בוקר עם תחושת שליחות ואחריות - מהלכים בראש זקוף וגאה - הצומח
מתוך יושרה פנימית ומסירות כנה ללא גבולות - תשובתנו למשמיצים דיבה ורעה עלינו
היא אחת: חוסננו ועמידותנו - בצידקת דרכנו ובמקצועיות שלנו שאין לה תחליף.
זאת גם יודעים וחווים, הלכה למעשה, גם אותם מנהלי עסקים המניעים את אותן
השמצות. גם להם יש, קיים, נושם, מחייך, מוכר ביטוחים ומטפל - סוכן ביטוח אישי
מקצועי ונאמן!!
אנו פועלים באחריות ובמסירות ללקוח - בסביבה עסקית מאוד תובענית שמילון המושגים
בה נהיר וברור למיקצוענים בלבד.
לנאמנות שלנו ללקוח ומסירותנו למשפחתו (כשבהרבה מקרים הפך להיות גם חבר) - עם כל
המעטפת המקצועית והאנושית שאנו מעניקים לו - אין חלופה - לא על ידי מנהלי העסקים של
הביטוחים הישירים, לא הפרסומאים שלהם, לא הדירקטורים שלהם וכל שכן, לא על ידי
מוקדניות השירות המזדמנות שכל ענינן - "סגירת עיסקה".
ומה יקרה כאשר תגיש תביעה קצת בעייתית עם קצת ספקות לפרשנות המילים הקטנות?? אז תתלונן? תחפש את ההקלטה התמימה שתכשיל אותך בגלל תשובות תמימות שנתת
לאזניים לא מקצועיות אלא מחפשות לסגור עיסקה? ובזמן שבאמת תצטרך את הליווי
המקצועי האישי של סוכן הביטוח הנאמן רק לך - ואתה באמת חושב שאותה מוקדנית מתחלפת
אכן תוכל לסייע לך? לחשוב איתך יחד מה באמת טוב לך? לחלץ אותך ממעידה קלה?
או שתתחיל לחפש עורך דין לייצג אותך מולם?
רוצה רענון נוסף לצידקתנו? צפה בסירטון שכאן המציג און ליין מעט מדרכי פעולתם
של אותם ביטוחים ישירים מולך כצרכן מאמין בתום לב.
מול כל אלה - מילים טובות על עבודת הסוכן - כמוהן כיהלום נוצץ ,שכן ירבו, מצ"ב הקלטה של אברי גלעד, שקצת שופך אור על עבודתו האמיתית של סוכן הביטוח,
מסירותו ונאמנותו ללקוח. מומלץ להקשיב בקישור שלהלן: http://youtu.be/5Cs_99E9jZE
מומלץ לעיין ולקרוא כאן על זוית נוספת לעבודתו המקצועית והמסורה של סוכן הביטוח
המקצועי לבין אותו ייעוץ שטחי וחלקי שניתן ללקוח על ידי עובדי שירות מתחלפים או
מזדמנים של אותן מערכות המתיימרות להחליף את טיפול הסוכן בהגנה עליך כלקוח??
מצורפת כאן כתבתו של שלמה אייזיק - מנכ"ל סוכנות יונט - רשת סוכנויות ביטוח - שווה עיון והפנמה.