Ynet
YNET - חדשות חמות מהעולם
[לידיעה המלאה]
קביעת מוטבים
קביעת מוטבים
[לידיעה המלאה]
תקרות והטבות מס לשנת 2022
[לידיעה המלאה]
תכנון פרישה - אנחנו כאן ללוות אותך בתהליך
[לידיעה המלאה]
שינוי בכללי חישוב שער הבסיס לני''ע חדש ביום המסחר הראשון סחר ניירות ערך בבורסה
[לידיעה המלאה]
מדדים ועידכונים אקטואליים
[לידיעה המלאה]
העברה כספית ישירות לחברת הביטוח-אופן הביצוע ופרטי חשבונות להעברה
[לידיעה המלאה]
ביטוח דירקטורים? אושרה תביעה נגזרת נגד בעלי שליטה בחברת נדל''ן
[לידיעה המלאה]
תביעה ייצוגית - ייקור פרמיה בלי הסכמת מבוטח
[לידיעה המלאה]
מבזקים לפרישה
[לידיעה המלאה]
מיחזור המשכנתא לחסוך בענק - הזדרזו..זה רק עכשיו!
[לידיעה המלאה]
העליון קבע כלל חדש-אובדן סיכויי החלמה של יותר מ-50% פיצוי מלא
[לידיעה המלאה]
פס''ד- 109,000 ש''ח כנגד מקור הנזק (נזק צינורות אצל השכן)
[לידיעה המלאה]
פס''ד חדש של המחוזי מחייבת את הפול לשלם גם בהיעדר רשיון נהיגה ישראלי
[לידיעה המלאה]
חומר מקצועי - לשרותך
[לידיעה המלאה]
יום הולדת שמח
קבל מאיתנו ברכה מחייכת..
[לידיעה המלאה]
 

מאבק הסוכנים בהשמצות הביטוח הישיר


נמשך מאבק הסוכנים בגל ההשמצות של ביטוח ישיר נגד הסוכנים בכל דרך חוקית.
לא רק השמצות כי אם גם הטעייה לכאורה של הציבור תוך שימוש בשני מותגים שונים
המקושרים לאותן מוקדניות שירות ואותם מנהלים ובעלים.
קצת על כך בחלקי כתבות הפרסום שלהלן המדברות בעד עצמן וטוב יהיה אם יפנים הלקוח
התמים את האמת שמאחורי אותם פרסומים.

הכתבות הנ"ל הופצו ומופצות ע"י לשכת סוכני הביטוח בישראל כחלק מהמאבק
בהשמצות "הלא מכובדות" בלשון המעטה.



כסוכני ביטוח אמפטיים לצרכי הלקוח ומצוקותיו, רגישים למצבו ומחויבים לטובתו -
המשכימים מדי בוקר עם תחושת שליחות ואחריות - מהלכים בראש זקוף וגאה - הצומח
מתוך יושרה פנימית ומסירות כנה ללא גבולות - תשובתנו למשמיצים דיבה ורעה עלינו
היא אחת: חוסננו ועמידותנו - בצידקת דרכנו ובמקצועיות שלנו שאין לה תחליף.
זאת גם יודעים וחווים, הלכה למעשה, גם אותם מנהלי עסקים המניעים את אותן
השמצות. גם להם יש, קיים, נושם, מחייך, מוכר ביטוחים ומטפל - סוכן ביטוח אישי
מקצועי ונאמן!!

אנו פועלים באחריות ובמסירות ללקוח - בסביבה עסקית מאוד תובענית שמילון המושגים
בה נהיר וברור למיקצוענים בלבד.
לנאמנות שלנו ללקוח ומסירותנו למשפחתו (כשבהרבה מקרים הפך להיות גם חבר) - עם כל
המעטפת המקצועית והאנושית שאנו מעניקים לו - אין חלופה - לא על ידי מנהלי העסקים של
הביטוחים הישירים, לא הפרסומאים שלהם, לא הדירקטורים שלהם וכל שכן, לא על ידי
מוקדניות השירות המזדמנות שכל ענינן - "סגירת עיסקה".


ומה יקרה כאשר תגיש תביעה קצת בעייתית עם קצת ספקות לפרשנות המילים הקטנות??
אז תתלונן? תחפש את ההקלטה התמימה שתכשיל אותך בגלל תשובות תמימות שנתת
לאזניים לא מקצועיות אלא מחפשות לסגור עיסקה? ובזמן שבאמת תצטרך את הליווי
המקצועי האישי של סוכן הביטוח הנאמן רק לך - ואתה באמת חושב שאותה מוקדנית מתחלפת
אכן תוכל לסייע לך? לחשוב איתך יחד מה באמת טוב לך? לחלץ אותך ממעידה קלה?
או שתתחיל לחפש עורך דין לייצג אותך מולם?

רוצה רענון נוסף לצידקתנו? צפה בסירטון שכאן המציג און ליין מעט מדרכי פעולתם
של אותם ביטוחים ישירים מולך כצרכן מאמין בתום לב.




מול כל אלה - מילים טובות על עבודת הסוכן - כמוהן כיהלום נוצץ ,שכן ירבו, מצ"ב הקלטה של אברי גלעד, שקצת שופך אור על עבודתו האמיתית של סוכן הביטוח,
מסירותו ונאמנותו ללקוח. מומלץ להקשיב בקישור שלהלן: http://youtu.be/5Cs_99E9jZE

מומלץ לעיין ולקרוא כאן על זוית נוספת לעבודתו המקצועית והמסורה של סוכן הביטוח
המקצועי לבין אותו ייעוץ שטחי וחלקי שניתן ללקוח על ידי עובדי שירות מתחלפים או
מזדמנים של אותן מערכות המתיימרות להחליף את טיפול הסוכן בהגנה עליך כלקוח??
מצורפת כאן כתבתו של שלמה אייזיק - מנכ"ל סוכנות יונט - רשת סוכנויות ביטוח - שווה עיון והפנמה.




 
 
 
 

דף הבית | מי אנחנו | שרות ותביעות | טפסים ויפוי כח | ביטוחי חיים | ביטוחי בריאות | ביטוח סיעודי
ביטוח דירה |
 ביטוח רכב  | ביטוח נסיעות לחו"ל | פנסיה | מיחזור משכנתא | משכנתא הפוכה | השוואת תשואות
 קרנות השתלמות | קופות גמל | תוכניות חיסכון | אנונה | לחיות טוב | קיצבה מיידית | קיצבה נידחית | צור קשר